23 kesäkuuta 2015

one week to go

Hullua että viikon päästä tiistaina oon laskeutunu Helsinki-Vantaalle ja keskiviikko aamuna lähtee lento Lontoon kautta Laxiin. Vähän epätodellinen fiilis vielä että oon oikeesti menossa Californiaan Efn tarjoamalle ilmaiselle kielimatkalle josta kiitos kuuluu teille! Oon jo vähän alottanu pakkailua, miettiny vaatteita ja eilen kävin myös vaihtaan rahaa ja kunhan työt loppuu ylihuomenna niin pääsen kunnolla pakkaamaan lähtö varmaan sen myötä tuntuu paljo todellisemmalta:D

Otan pädin mukaan matkalle, että saan tyhjennettyä muistikortteja välillä ja jos vaan löytyy sopiva väli ja nettiä niin tänne voisin kans jotain päivitellä, mutta en uskalla luvata vielä. Myös videota ois tarkotus kuvata viime vuoden tavoin ja tälläkertaa aattelin myös toteuttaa ostostenesittelyn loppuun ku maltan matkalta se vähän jäi, hups.

Ihme kyllä mua ei vielä jännitä tällähetkellä mikään muu kuin se, että paraneeko mun flunssa ennen lähtöä koska lentokentällä yöpyminen ja muutenkin kaikki lentokenttäsähläys on tuttua viimevuodesta. Meillä on myös wappiryhmä meiän suomiporukan kesken joten sekään ei oikeestaan jännitä kaikki vaikuttaa niin mukvilta ja ihanilta ihmisiltä enkä malta oottaa et nään kaikki ja päästään tutustuun paremmin.

Matkalta eniten varmaan odotan varmaan perus nähtävyyksiä, viikonloppuretkiä (san fransisco ja las vegas), disneytä ja universalia, shoppailua!!!, kampuksen kehuttuja ruokia ja target reissuja!

Niin ja se vielä, että jos jotain kiinnostaa seurailla mun matkaa rapakon taakse niin kannattaa käydä follaan mua igssä josta mut löytää nimellä @tuulikaisto!:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti