25 tammikuuta 2014

matkalle kaverin kanssa vai yksin?

Moni varmasti miettii että voiko kielimatkalle lähtee yksin. Todellakin voi! Viimeistää matkan alussa tutsustut muihin etkä varmasti oo ainoa joka on matkalla yksin vaan moni on samassa tilanteessa! EF:llä on kätevä myef.com palvelu johon saat tunnukset heti matkan varattua. Sieltä näet helposti ihmiset jotka ovat tulossa kanssasi samaan aikaan kohteeseen ja pääset vaikka samantien juttelemaan ja tutustumaan kaikkiin! Vaikka mulla on kaveri kenen kans oon lähössä matkalle niin silti oon jutellu jo monille tuleville kielimatkakamuille tuon myefn tai kikin kautta. Mulle ei ois ollu mikään ongelma lähtee yksin reissuun, muttako oltiin Emmin kaa suunniteltu tosi kauan tätä ja ku kummatki sai vanhemmat suostuteltuu niin miksei sitte oltais menty yhesä:D Yksin lähtemisessä hyviä puolii mun mielestä on ainaki et on pakko tutustuu muihin koska sulla ei oo ketään kaverii kenen kaa voisit erakoituu kahestaan:D

Mutta jos oot menossa matkalle kaverin kanssa niin majoitus samassa huoneessa/perheessä onnistuu kunhan siitä muistaa mainita varauksen yhteydessä tai soittaa erikseen ef:n toimistoon. Vaikka oot matkalla kaverin kanssa niin kannattaa silti viettää aikaa ja tutustua myös muihin. Saatat löytää hyviä ystäviä joiden kanssa yhteydenpitoa voi jatkaa matkan jälkeen! Kaverin kaa matkustamisessa mun mielestä hyvii puolii on ainaki että sulla on joku jonka kanssa on syksyllä kiva höpistä ja muistella viimekesän kielimatkaa, kun kukaan muu ei jaksa enää kuunnella sun juttuja tai muutenvaan ei ymmärrä niitä koska ei ole ollut kanssasi paikanpäällä kokemassa niitä kaikkia!

Jos et saa ketään kaverii mukaan matkalle niin lähe vaan rohkeesti yksin!
  kuvat we<3it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti