11 tammikuuta 2014

141 days until malta

Elikkäs tervetuloa mun kielimatkablogiin! Tuun kevään mittaan kirjotteleen tänne kaikennäköstä kielimatkoihin liittyvää, mitä nyt milloinki satun keksimään. Mää oon siis lähössä 1.6 mun kaverin Emmin (klikkaa niin pääset emmin kielimatkablogiin!)  kans Maltan Sliemaan kolmeksi viikoksi kielimatkalle EF:n kautta! Valittiin EF mun mielestä parhaitten aktiviteettien, selkempien nettisivujen, netistä luettujen kokemuksien ja ambassador toiminnan takia.

Ja mun nimi on toisaan Tuuli, oon 15 ja asun Raahessa. Harrastan yleisurheilua,voimistelua ja kirjotan lifestyle blogia johon pääset tästä. Eikai mulla tällä kertaa, liittykää lukijoiksi jos yhtään kiinnostaa, kysykää jos teillä on jotain kysyttävää ja ehottakaa postausaiheita:-)
                           
juu entiiä mikä vaivaa ku tuo otsikko ja tää kuva ei suostu menee keskelle D:

2 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä? Sie et oo edes käynyt vielä kielimatkalla(?) ja silti kirjoitat kielimatkablogia kielimatkoista jossa et oo edes ollut? Miksi oot liittynyt ambassadoriin, kun se on tarkoitettu kielimatkoilla käyneillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nykyää ambassadoriksi voi liittyy jo ennen matkaa:) en kirjota tänne vielä mun matkasta vaan kirjotan kaikkee mitä voin jo ennen matkaa kertoo mun tiedoilla. En pakota lukemaan tätä jos sua haittaa niin paljo että kirjotan tätä jo ennen matkaa:)

      Poista