18 maaliskuuta 2014

92 days until malta

Heti ekana aattelin kertoo, että vaihdoin tän blogin osoitteen koska se edellinen ei sopinu mun mielestä hyvin:D Uus osoite on siis tuulinkielimatkablogi.blogspot.fi. Mulla ainaki joittenki blogien kohalla joyka on  vaihtanu osotetta on käyny silleen, että ne ei ookkaan enää päivittyny bloggeriin niin asian voi korjata näin! Kun olet blogissa niin paina lukijapalkin yläpuolella olevaa kirjaudu sisään nappia ja käy kirjautumassa. Sitten paina asetukset siitä samasta kohdasta ja sieltä valitset sivuston asetukset. Sulle avatuu sivu josta löytyy kohta lopeta tämän sivuston lukeminen. Paina sitä ja hyväksy se. Palaa takaisin blogiin ja liity udestaan lukijaksi. Toivottavasti tää toimii teilläkin ja joku löytäis tänne vielä ton osoitteenmuutoksen jälkeen:D Ja toinen asia mistä piti sanoa on tuo päivämääräotsikko. En tiiä mikä sitä vaivaa ja miks sen tilalla on tommonen musta laatikko:O Jos joku osaa kertoo miten tuo häviäis tuosta niin kertokaa ihmeessä!

Mutta siis tän postauksea aihe oli oikeestaan vaan hehkuttaa, että enää alle 100päivää ennen reissuaaa!! Muistan ku varasin matkan niin päiviä oli yli kolemsataa! Mun matkakuume kasvaa päivä päivältä ja varsinki ambassadoriksi liittymisen jälkeen se on vaa kasvanu tuplavauhtii. Asiaa ei myöskään auta se, että kattelen joka päivä muita kielimatkablogeja, kuvia, google mapsia ja demiä. asdjfhadsjv tulispa jo kesä.

Toinen lasku myös tuli vissiin viimeviikolla ja mää ainaki olin saanu sitä ennen viestin, jossa kerrottiin että siinä on virhe ja siinä oli ohjeet laskun maksamiseen. Saatiin se maksettua ja luultavasti maksettiin oikee summa koska ei oo tullu perää mitään viestii et oltas maksettu liikaa tai liian vähän. Ihmettelen vaan että miksköhän lasku oli tullu vaan mun sähköpostiin eikä vanhempien tuskin kellään meistä on semmosia rahoja, että saatas ite maksettuu monen saan euron lasku, haha. Asia hoitu kummiski minuutissa ku klikkasin viestin eteenpäin äitille:). Viimeviikolla oli tullu myös toinen sähköposti EF:ltä. Olin voittanu arvonnassa Uniikin uuden levyn!! En ees muistanu et olisin osalistunu mihinkää, mutta sitten muistin että olin vissiin äänestäny reunion partyihin esiintyjä. Oli huippu yllätys ja pelasti mun tylsän päivän!
 taas tämmönen perustylsä weheartit kuvista koottu kollaasi, mutta oottakaahan vähän vajaa sata päivää niin tuun tuntkee tän täyteen iteotettuja kuvia !

3 kommenttia:

  1. Olitko siis ilmaisella kielimatkalla?
    Mitä kaikkea siitä ilmaisesta matkasta pitää maksaa? Vai mitä siitä matkasta saa ilmaiseksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää maltan matka oli mun ensimmäinen kielimatka eli en saanu sitä ilmaseksi mutta ens kesänä oon lähössä ja kaliforniaan, ja saan siis ilmaseksi sen peruspaketin ja ite pitää maksaa aktiiviteetit,SIM kortti,matkavakuutus,osa ruuista ja tottakai kaikki shoppailut:)

      Poista
  2. Olitko siis ilmaisella kielimatkalla?
    Mitä kaikkea siitä ilmaisesta matkasta pitää maksaa? Vai mitä siitä matkasta saa ilmaiseksi?

    VastaaPoista