30 huhtikuuta 2014

lähtijäinfo

Heei! Koitettii emmin kaa viime torstaina? mennä online-lähtijäinfoon jonka ois pitäny olla sillo, mutta ei kyllä päästy kirjautuu sinne haha:D Eilen oli kummiski vaan Maltalle lähtijöille oma onlineinfo joka oli oikeesti tosi hyödyllinen! Siinä kuulu puhetta, näytöllä oli diaesitys ja sivussa vielä chatti jota luin välillä hieman naureskellen.. Saatiin tosi paljon tietoo Maltasta, toiminnasta lentokentällä, aktiiviteeteistä ja ihan kaikesta.  Lopuksi sai esittää kysymyksii siihen chattiin ja siihen tuli myös monta semmosta kysymystä mitä en ois ite tajunnu kysyy nii oli kyllä tosi hyvä et oli tommonen mahollisuus. Bongailin sieltä myös muutamii tuttuja nimii myef:stä ja facebookista! Jos ette oo vielä käyny missään lähtijäinfossa niin käykää vielä ihmeessä efn sivuilta kattomassa oisko niitä vielä!:)  Ei mulla oikee muuta tälläkertaa paitsi et meiän lähtöpäivä oli siirtyny lentojen takii 19.6 jos joku joka tänne eksyy ois lähössä samana päivänä nii saa paljastaa ittensä ja lisätä fbssä kamuksi! Enää 50päivää ja matkakuume vaan kasvaa kokoajan jee!

4 kommenttia:

  1. kerttu jääskeläinen2. toukokuuta 2014 klo 7.43

    mä oon lähössä samana päivänä kuin sä tonne maltalle, taidetaan olla kavereitakin myEF'ssä, en oo varma :) missä toi matkapäivän siirtyminen ilmoitettiin? :O liityin siihen onlineinfoon vähän myöhässä niin en tainnut sitten kuulla sitä :D mutta onneks löysin sun blogin niin selvisi toikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ja mun vanhemmille oli tullu sposti et se on siirtyny:) mutta entiiä onko se siirtyny kaikilla vai vaan osalla ku muutama ketkä oli tossa infossa nii sano siinä chatissa et ne on lähössä 18.6 eikä niitten päivä oo vaihtunu nii kannattaa kattoo spostit ja myef ja tarkistaa et ootko kumpana päivänä lähösä:)!

      Poista
  2. Hei mä oon lähössä samana päivänö kun sä Sliemaan! Ja oon myös EF:n kautta ja homestayssa :-D Ei muuta kun 28 päivän päästä nähdään! :DJa muuten, oonko ainoo jolla lukee Myef:ssä siellä mytripissä että joku tapaaminen olis vuonna 1901 klo 00:00? Sattuisko sullakin lukemaan noin? :D oon ihmetelly tota jo hetken... ja ootko muuten säkin lähössä yksin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijee tuu juttelee kikissä? Mun kikki on duuliih:) ja joo mullaki lukee se tapaamisaika tollee eli dont worry! Ja lähen mun kaverin kaa:)

      Poista