27 huhtikuuta 2015

top 3 kielimatkablogit!

Tän postauksen idea ois nyt esitellä mun kolme lemppari EF kielimatkablogia satunnaisessa järkässä! Oikeesti rakastan lukee erilaisia blogeja ja mun lukulistalta löytyy varmaan yli 50 blogia ja oon valehtelematta kahlannu jokaisen kielimatkablogin läpi joko ennen  viime kesän matkaa tai sen jälkeen.


Sini on ollu Isle of Wihghtillä junnukurssilla, Ranskan St. Raphaelissa ja ens kesänä menossa Kaliforniaan eli tietoo löytyy monesta kohteesta!


Hilliksen blogin löysin jo ennen Maltan matkaa ja siitä lähtien se oli mun tuki, turva ja tiedonlähde matkaa edeltävissä kriiseissä, haha:D Hilla on ollu Brightonissa, Long Beachillä Kaliforniassa ja tänä kesänä menossa itsenäiselle New Yorkiin!


Tiina oli viime kesänä Californiassa isäntäperheessä. Tässä blogissa rakastan pitkiä tekstejä ja ihania kuvia!

 Toivottavast joku sai uutta luettavaa tästä ja jos ei tärpänny niin uolta mun sivupalkista löytyy toi muita kielimatkablogeja välilehti jota en oo muistanu kyllä oitkään aikaan päivittää, hups:D Siellä on myös pitkä lista hyviä blogeja!:-)

1 kommentti: