15 heinäkuuta 2015

california via phone part 1

Hyvää huomenta Suomi ja terveisiä täältä rapakon toiselta puolelta! Mulla on ollu tosi kivat pari viikkoa täällä ja vielä pari vähintään yhtä kivaa tulossa! Perjantaina ois lähtö San Fransiscoon ja seuraavana Vegasiin ja sitte onkin jo aika palata takas Suomeen! Mulla on nyt aikaa ja oon ottanu kameran lisäksi tosi paljo kuvia puhelimella niin aattelin alottaa niitten jakamisen tänne jo nyt! Tässä osassa siis pari ekaa päivää mun puhelimesta!
1. Pakkailua kotona!/2. Oulun kentällä valmiina lähtöön/ 3. Koneessa/4. Vapianossa syömässä ja valmistautumassa yöhön lentokentällä
1. Matkalla Lontooseen/ 2. 5tunnin vaihdon jälkeen päästiin vihdoin koneeseen nukkumaan!/3. Aluksi meillä ei ois kai pitänyt olla mitään ruokaa 11h lennolla mutta lopulta saatiinki ruokaa/4. Tuntu ettei tuo kone liikkunu mihinkään tosta näytöltä:-(
1. Ensimmäinen aamupala! Mulla oli vähän odotuksia ruokaa kohtaan, mutta en todellakaan osannu odottaa mitään näin hyvää:D/2. Saatiin vielä varata aktiiviteettejä ja listoille oli ilmestynyt San Diego hintaan 50$ joten otin vielä sen/3. Matkalla targettiin!!/4. Welcome/Megapartyt
1. Target shoppailua/2. Löydettiin jostain nurkasta ostoskärryt haha:D/3. Ihanat caligirlssit<3/4. Ihanaa halpaa Arizonaa
4th of july Disneylandissä! 1. Olin kuvitellu ton linnan paljo isommaksi mut kivahan tonki eessä oli ottaa kuvia/2. Paradise Pier/3. Paraati/4. Jonotin tunnin kuvaan Mikki Hiiren kaa:D

Tein tän padillä ei mitään hajuu miltä tää näyttää koneella mut saa kelvata nyt! Otan myös mielellään kommentteja vastaan millaisia postauksia haluutte että teen mun matkasta ja et onko nää puhelinkuvapostaukset kivoja:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti