15 heinäkuuta 2015

california via phone part 2

Suoraan jatkoa edelliseen:-P
1. Ekana viikonloppuna meillä oli Disneyn lisäksi La city tour johon kuulu mm walk of fame/2. Venice Beach!/3. Mun nimi on vissiin tosi hankala täällä ku oon automaattisesti aina Tuli tai Tulli ja näköjään Tuulista saa väännyttettyä myös Dulien:D/4. Kampuksen ruokala yllätti mut kans ruoka on aina yks päivän kohokohdista!
1-3 Shoppailua ja hengailua Santa Monicassa ja Santa Monica Pierillä/4. Leffaa pihalla
1. Löysin vissii uudet hippiarskat/2. Mun oli pakko saaha uue lompakko ja tätä olin kuolannu jo pitkään enkä todellakaan jaksanu ottaa viimeisen viikon outletteihin niin ostin tän suunnilleen Suomen hinnoilla liikkeestä/3. Eka kerta Tacobellissä/4. Laguna Beach 
1. Ihanat tytöt hawaji partyissä/ 2. Iskä kommentoi mun uusia aamutossuja:D/3. Mun ja Emmin puolentoista viikon ostokset ja lisää tulee vaan koko ajan hups/4. Rannalla San Diegossa
1. Oltiin Annan kans puolivahingossa pukeuduttu just samanlain laukkuja ja vesipulloja myöten:D/2-3 Rodeo Drive/ 4. Ihanaa ruokaa
1. Vielä yks Rodeo Driveltä!/ 2-3 Pikkushoppailun jälkeen on hyvä palkita itsensä frozen yogurtilla/4. Beverly Hills

As I said otan mielellään vastaan palautetta, palaillaan joskus en osaa vielä sanoo millon!

8 kommenttia:

  1. näyttää ihanalta!! ja joo nää puhelinpostaukset on musta kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Nää puhelinpostaukset on tosi kivoja! :-)

    VastaaPoista
  3. Ihanalta näyttää :))) Vitsi mä oon aina haaveillu et pääsisin käymää Usa:ssa <3 . Ja mä haluisin niin kovasti kielimatkalle ja oon puhunu mun kaverin kaa et mentäis Englantii kielimatkalle , koska se mun kaveri on asunukki siel :) Ja sit oon myös jo miettiny kaikkii vaihto-oppilas juttui ja kaikkii, mut ne on nii HIRVEEN kalliita :((( Ja siis vaikka oon vasta 14 :D Enkä tiiä uskaltaisinko mennä ees kielimatkalle ku pelkään etten osaa puhuu enkkuu oikein :/. Ja vaik mun enkku oliki kymppi en aina uskalla/osaa käyttää enkkuu :(((( Oliskohan Englanti hyvä kohde kielimatkalle ?

    Ja muuten olen lukenut blogisi ihan kokonaan koska se sai minut innostumaan kielimatkasta aina vain enemmän, kiitos kun pidät näin ihanaa blogia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kommentti kiitos paljon!<3 Mutta jos sulla on vaan mahollisuus lähtä matkalle niin kannattaa lähtä koska varsinki vaihtoa miettien voi olla hyvä viettää pari viikkoa ilman vanhempia ulkomailla niin saa vähän käsitystä että pystyiskö sit viettään koko vuoden vieraassa kulttuurissa. Musta tuntuu että sulla ei ainakaan kielitaidon puolesta pitäs olla mitään ongelmaa koska hyvin pärjää jo ihan alkeilla ja yleensä ympärillä on aina ihmisiä auttamassa menee lukkoon tai ei muista jotain sanaa koska missään ei tarvi liikkua yksin ja musta ainaki matkalle lähdetään uusien kavereiden lisäksi siksi että puhumiseen tulis rohkeutta ja että kieltä sais käyttää oikeessa tilanteessa. Ja joo Englanti ois varmasti tosi kiva kohde, ainaki Brighton ja Torquay on suomalaisten keskuudessa suosittuja ja joillain kursseilla on myös mahollista ottaa 2päivän Pariisin reissu lisäksi, sitte jos rannat ja lämpö kiinnostaa niin kannaattaa miettii myös Maltaa:-) Jos haluat tietää jotain lisää kielimatkoista tai jostain kohteesta niin voit tulla kikkaamaan mulle mun kik on duuliih!

      Poista
    2. Kiitos, kun vastasit :) Mä varmaan alan nyt ihan tosissaa puhuu mun kaverin ja vanhempien kaa siitä kielimatkalle lähtemisestä :))

      Poista
    3. Ei mitään:-) Ja joo suosittelen ehottomasti ja niinkuin sanoin niin voit tulla kikkaan jos tulee kysyttävää!

      Poista