28 heinäkuuta 2015

california via phone part.3

Tällä hetkellä istuskelen helsinki-vantaalla ja oottelen vielä pari tuntia lentoa kohti oulua ja kotia. Tuntuu tosi oudolta palata Suomeen näiden neljän viikon jälkeen ja vielä oudoimmalta tuntuu ajatella että vietin just kuukauden Jenkeissä koska melkein kokoajan matkalla mulla oli vähän epätodellinen fiilis siitä että oon oikeesti täällä! Tavaraa tuli raahattua mukaan kiitettävä kasa huolimatta siitä että, mun lompakko, kello ja hajuvesi varastettiin pari päivää ennen lähtöä:(. Sain silti kaiken ostettua mitä olin aatellukki ja nyt jännitän että korvaako vakuutus koska kello oli mun lemppari ja lompakko ihan uus michael kors. Mutta mennään vielä toiseksi viimeiseen puhelinkuvapostaukseen ja näiden jälkeen alan purkaa kuvia kamerasta ja avaamaan mun matkaa tarkemmin viime vuoden tavoin!
1. Jee sain cottoncandy frapen! Aloin nyt miettiiin niin kävin ehkä 3-4kertaa vaan starbucksissa:D/2. Prom Disco/3. Eka paikka missä käytiin SanFran viikonlopun aikana eli Twin Peaks/4. Suomessa Arizona pullo maksaa varmaan yli 3e niin tuommoinen nöyrä 4litran kanisteri oli vaan reilu 2$:D
1. SanFranin lauantai illan illallinen Hard Rock Cafessa jonka jälkeen oli Disco samassa paikassa/2-3. Friskon jälkeisenä maanantaina vuorossa oli Universal Studios!/4. Golden Gate Brigde


1. Ootin koko Universal päivän et saan kuvan minionin kans ja ku vihdoin näin sen niin meillä oli kauhee kiire johonki ja ku tulin takas niin se oli lähteny, mutta onneksi se tuli pian takas ja arvatkaa kuka oli ekana yhteiskuvajonossa?/2. Toiseksi viimeset Target shoppailut!/3. Universalissa oli myös illalla Disco pelkille ef oppilaille/4. Vielä kerran San Fransisco
1. Mun melkein kaikki ostokset ja itken verta koska tuossa mulla oli vielä mun lompakko:(/2. Jamba Juicea rankan outlet kierroksen jälkeen/3. Keilattiin Megapartyissa/ 4. Käytiin vähä outletis:-))

2 kommenttia:

  1. Mistä ne varastettii? Ja miten? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sieltä meiän huoneesta ja entiiä aamupalan aikana:(

      Poista